אם Halo Infinite יקבל מעבר קרב, זה סימן רע לעתידו של המולטיפלייר

אם Halo Infinite יקבל מעבר קרב, זה סימן רע לעתידו של המולטיפלייר

בחודש שעבר אישרה מיקרוסופט את הדיווחים כי המרבה-משתתפים של Halo Infinite יהיו חופשיים למשחק. מה שהמפרסם לא אישר, אך סביר להניח שזה יהיה המקרה, היה הטענה של דולף ה- Xbox Klobrille כי היא תכיל מערכת לעבור קרב. התגובה שלי לחדשות האלה הייתה עייפות עמוקה. אני פחות מתעניין בהילה אינסופי כתוצאה מכך, כי מעבר קרב פירושו שהוא רוצה שאתחייב לזה כמשחק במשרה מלאה שלי. וחדשות רעות, – כבר יש לי חבורה כזו.

 

מעברי קרב הופכים למייגעים יותר ויותר, אך הם יכולים להיות טובים. המשוב מהשבת משהו למעלה מרגיש נחמד. קבלת תגמולים קוסמטיים זה תענוג מהנה. ליתר דיוק, אני חושב שזה חיובי שפורנטניט, הפופולרית להפליא בקרב ילדים, אימצה אסטרטגיית מונטיזציה שאינה מצריכה תיבות שלל – מערכת שעוררת ביקורת קשה ודיון בגלל הדמיון שלה להימורים.

 

לשם השוואה, עוברי קרב נראים שפירים. זהו תשלום חד פעמי שקודם לכן מתגמולים, וזה עדיין נותן ערך מסוים למי שבוחר לא לשלם. זוהי דרך לתמוך במשחק חופשי למשחק שאתה נהנה ממנו בלי להסתכן לבזבז יותר ממה שרצית על סיכוי אקראי באיזה תכשיט נדיר. אבל לעיתים רחוקות ענף המשחקים זוכה להצלחה פרטנית. וכך כשמשהו מוכיח משתלם הוא מתפתח לטרנד. מרבית משחקי המולטיפלייר שאני משחק כרגע מציעים צורה כלשהי של מעבר קרב, החל מאגדות אייפקס לגורל 2 ועד טקטיקות Teamfight. במהלך שנה הם מסתכמים במשהו שדומה למנוי: לעיתים קרובות סביב 40 ​​$ / 30 £ בשנה, תלוי בלוח הזמנים שלהם.

 

חלקם עובדים היטב – קשה שלא להרגיש שאתה מקבל תמורה טובה ממעבר הקרבות של אייפקס אגדות, כשאתה משלים אותו מתגמל לך מספיק מטבעות כדי לרכוש את הבא. עם זאת, ראוי לציין כי – מחוץ לפורטניט – מעברי קרב הם לעתים רחוקות אלטרנטיבה לתיבות השלל, אלא תוספת. ל- Apex Legends יש עדיין קופסאות שלל, ועדיין יש תגמול נדיר ביותר, רצוי, שמובטח רק שיוריד אחת ל -500 חבילות שאתה קונה או מרוויח.

 

ללוחמה המודרנית יש מעבר קרב, ובמקביל להיות משחק שעולה 50 פאונד. אמנם זה טוב יותר מ- Black Ops 4 – משחק שעולה 50 ליש"ט ויש בו גם תיבות שלל – עדיין שמחה לראות ש- Activision מאמצת את מערכות המונטיזציה של משחקים שעדיין לא עולות בעלות חזקה מראש.